Thursday, September 24, 2009

assalamualaikum..

wargh...
sudah raya...
sudah lame aku xon9...
huhuhuhuhu...lame nye rase...
xpe lah.
ape pon aku nak wish kat sume2 yg
melawat blog aku nie..
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN
aku nak minta maaf bebanyak kat korang
dari ujung rambut sampai ujung lutut..
heheheh..sampai ujung kaki lah..
mane lah tau kot2 selama aku
menubuhkan blog nie ada at korang
rasa xpuas aty ke..kcik aty ke..
so..aku nak minta maaf lah.
biaselah kan..setiap manusia
melakukan kesalahan..
adat lah tue..heheheh
ape pon..korang sambut lah raya
kali ni dengan meriah nye yer..
................................................
okay..citer pasal raya.
aku ada story ckit..
taun nie aku balik raya kat kampong
dgn sume ahli keluarga aku..
seperti tahun2 yg sblom nie..
family aku mesti ada sepasang baju raya
yang warna nya sama..
tahun nie kitorang pilih baju hijau pucuk pisang..
yang paling best nyer...
sedare mara aku yg len pun pilih
warna yang same tok family diorang..
hahaha..
lucu tapi bez..sume nampak same jerk..
biler pegi raya umah sedara2 sumer tegor..
yang seronoknya kitorang xberjanji tapi ianya
1 kebetulan..
hahahaha
so sweetttttttt...tahun nie raya mmg happening abez...
heheheheh..
...............................................................
aku dapat lagi satu berita gembira juga..
abang aku nak kahwen bulan 12 nie..!!!!
akhirnye merasa juga aku dapat kakak ipar..hehehe
...................................................
aku rase cukuplah sampai cnie dulu..
nanti aku tambah agie..
papai sume..
selamat hari raya...

No comments:

Post a Comment